Przyrządzenie wartościowego i dietetycznego posiłku nie powinno na całe szczęście trwać w nieskończoność.

Od dawien dawna mówi się o tym, że to właśnie pierwszy posiłek powinien być najważniejszym daniem w trakcie naszego dnia. Czasem natomiast kompletnie o nim zapominamy. Zdecydowanie wolimy spać sobie dłużej, a po podniesieniu się z swojego łóżka w tym samym momencie idziemy się umyć, ubieramy pierwsze lepsze ubrania oraz biegniemy do pracy.

Przyrządzenie bogatego w składniki odżywcze i niskotłuszczowego posiłku nie musi na całe szczęście trwać bardzo długo. Jeśli poświęcimy na nie parę minut, zdołamy sobie zjeść z rana coś pożywnego. Dobrą podstawą dla własnego śniadania może być kasza jaglana. Przygotujmy ją jeden dzień wcześniej, żeby przyoszczędzić sobie pracy. Dołóżmy do niej kilka łyżek smacznego jogurtu i całość posypmy obficie pokrojonymi świeżymi owocami.

Tak samo będziemy mogli zrobić z normalnymi płatkami jaglanymi. Śniadanie pełne w węglowodany śpiesznie podniesie poziom cukru w naszej krwi oraz umożliwi pojechanie do pracy czy szkoły z pełnym pokładem energii. Jeżeli natomiast dużo lepiej możemy poczuć się po posiłkach składających się głównie z białka, taka kasza jaglana jedzona z rana niestety może się u nas nie sprawdzić. Zamieńmy ją klasyczną jajecznicą, przysmażając ją na kilku kawałkach boczku oraz dokładając do niej szczypiorek. Tłuszcze oraz białka stopniowo uwalniają własną energię, dzięki czemu nasycają nasze żołądki na niezmiernie długi okres czasu. Wyróbmy sobie nawyk regularnego zjadania śniadań.

Jeśli naprawdę nie mamy czasu na ich przygotowywanie, przygotowujmy je dzień naprzód. Na zimno zdecydowana większość dań też smakuje wyśmienicie.

Zobacz więcej: http://terapiapedagogiczna.pl/kasza-jaglana-naprawde-taka-wspaniala/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *